SUPPORT OG KJØPSHJELP
Kontakt oss
- Du kan kontakte oss på telefonnr. 45 85 29 40.
- Du kan sende oss mail via linken "kontakt oss" i bunnen av siden.
- Du kan sende oss mail på hjertehjemme@gmail.com
Kontakt info
Adresse:
Moen Hjerte Hjemme
Myravegen 102
7620 Skogn
E-post:
post@hjertehjemme.no
Telefon:
45 85 29 40
Organisasjonsnummer:
NO 920 286 259
Kundeinfo
SIKKER BETALING
Hvem kan handle på nett?
For å kunne handle på nett hos oss må du være minimum 15 år. Er du under 15 år må du få en myndig person til å bestille for deg.
Dersom du ønsker å handle på kreditt må du være over 18 år.
Trygt kjøp
Vi har som mål å ha den absolutt beste sikkerhet rundt salg på internett, håndtering av personopplysninger og betaling. Vi har derfor tilpasset vår virksomhet til kravene norske myndigheter, gjennom Distansehandel Norge, har satt for trygg internett handel.
Betaling
Vi benytter visakort betaling i vår nettbutikk. Ditt kort vil bli belastet når din pakke blir sendt fra oss.
Ingen andre avgifter enn det som står som totalsum i kassen tilkommer ved kjøp.
Alle våre priser er oppgitt i Norske kroner.
LEVERINGSBETINGELSER
Leveringstid
De fleste varer du ser i nettbutikken er på vårt lager. Normalt pakkes og sendes disse ut i løpet av en 1-3 dager etter at vi har mottatt din bestilling. I tillegg tar frakten så lang tid Posten normalt bruker. I skoleferier vil leveringstiden av bestillinger ta lenger tid". Digitale produkter blir levert etter at ordren er gjennomført. Du får en link i ordrebekreftelsen.
Frakt og gebyr
Alle våre forsendelser går med Posten.
Det er gratis frakt på alle våre produkter.
Vi sender kun til Norge.
Dersom vi ikke kan levere hele din bestilling komplett tar vi kontakt med deg før vi sender ut.
Retur av varer - Angrerett
Med unntak av spesialbestilte varer har du 14 dagers angrefrist på varer kjøpt i vår nettbutikk. Du betaler selv returfrakt om du benytter angreretten. Har du mottatt feil vare eller varer med feil sender vi deg nytt uten kostnader for deg.
Varer som er spesialbestilt tas ikke i retur. Vennligst ikke send returvarer i oppkrav. Disse blir ikke hentet ut.
Klagefrister
1. Feil ved leveranse
Hvis du mottar et defekt eller et feillevert produkt, ta kontakt på mail eller på telefon. Du bør ta kontakt så snart som mulig og ikke senere enn 1 måneder etter levering.
Etter at vi har mottatt din klage vil du få svar med instruksjon om hvordan varen skal returneres.
2. Reklamasjon
Melding om feil må meddeles innen rimelig tid fra du oppdaget eller burde ha oppdaget feilen. Reklamasjonsretten for et produkt opphører under alle omstendigheter etter tre år.
Ved en eventuell tvist følger vi forbrukerrådets retningslinjer for reklamasjonssaker!